katthår, katthår och mera katthår.

jag är så less på detta katthår så jag blir tokig. vars man än sätter sig i vårt hem får man katthår i munnen och ögonen. direkt kläderna är nytvättade kan man ha dom i ca 30 minuter innan man ser ut som en katt.... less är jag, som tusan.

förhoppningsvis får jag köpa en sadel snart. den vi har till unghästarna är som pia uttryckte det som ett kar och jag kan inte annat än hålla med. man skulle rymas 2 personer i den och dessutom finns det inga som helst stöd på den så man åker runt i den. det gäller att hålla balansen...
sitter för tillfället och är nära att klicka hem några saker. b la bett och sporrar från sprenger (är totalt frälst i deras grejer, sjukt bra kvalitet och dessutom snyggt..) och nåt schabrak. kika in själv. www.ryttare.com 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0