måndag

jag tror jag dör...
vaknade i morse av att det var kattbråk. självklart var neo med i det. jag tror det har blivit någon slags sport bland katterna i området att spöa neo, dock ger han sig aldrig förrän jag ingriper och annars ser han ut som en blodig hårboll och marken som ett slagfält. han haltade först en stund men nu är han pigg igen och har gått ut... MEN när jag väl fick in honom så smet Almond ut. Nån timma senare kom han in igen och jag hade bråttom till bvc så jag tänkte inte på att kolla honom.. Nu ligger han ner, kan inte stå upp, blod på ett bakben och skriker direkt jag tar i honom. jag vill inte fara till veterinären igen, varför kan inte allt vara lugnt bara för någon dag iallfall, det är alltid något som händer. hela tiden.....

iallafall så hade aron växt på sig super bra! :) han fick också vaccin idag i benen. gick också bra men det gjorde jätte ont, tyckte så fruktansvärt synd om honom så jag ville helst bara hoppa ut genom fönstret med han. sen skrek han direkt gunilla skulle försöka prata med han. min älskade älskade junior...


Armani är på full gång, travade själv igår på banan. Även har han tagit galoppen en gång, av misstag. sånt gillar mycket. då är det inget problem sen. nu ska han dock stå idag och imorgon då tobba jobbar sent. snart får vi även hem fler hästar så det börjar bli knökfullt igen. det ska nog gå bra den här våren med. när man väl är igång brukar det rulla på rätt bra.

nej, dags att försöka kolla om Almond kan röra benet annars blir det en tripp till veterinären. SUCK.....

Kommentarer
Postat av: Cecca

På den här sidan hade dom några snygga väskor, dock kostade dom ett par hundra, men du kan ju kolla. :) Du var ju ute efter en väska! :) http://www.chapnlle.com/

2010-01-25 @ 13:27:45
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0