måndag

idag ska jag fixa några grejer.
1. ringa folktandvården och kolla vilken tid jag har.
2. Ringa specmödravården och fixa en tid för återbesök
3. ringa och boka in en ny läkartid.
4. Diska (starta diskmaskinen)
5. Vika tvätt och tvätta
6. Gå ner till farmor och hälsa på.
7. leta upp ett vintertäcke till P
8. Motionera A, fixa stallet och ta in hästarna.
9. Laga middag.

ja, jag ringde tandläkaren. tack och lov ska jag den här gången få lugnande vilket blir bra hoppas jag.. dock krockar tiden med en annan tid jag har inbokat på fredag så jag vet för tillfället inte alls hur jag ska lösa det här.
i lördags fick jag äntligen med mig Sex&the City boxen hem, som jag väntat på att den skulle bli min.

Armani fick en spark förra veckan precis under vä. framknä. nu verkar det bildas ett överben där. han har sett lite knackig ut i traven spec. men igårkväll såg han fin ut. trevlig bjudning och en låg fin form. han har haft tendens till att dra in nosen direkt man tar i honom men tycker att det blivit bättre med det faktiskt.  nu kan han tillochmed bli lite öppen i formen när han ligger på vilket känns kanon bra. fick ett nytt träns av pia i julklapp, som dels är skit snyggt men bling och allt men framför allt är det en aachennosgrimma. Tidigare har jag använt mig av remont på honom men han verkar trivas bättre med den här nosgrimman. också ett plus :)

nej, dags att börja dagens sysslor....


Kommentarer
Postat av: Cecca

Oj vad hon hade det fullt upp. Du kommer väl ihåg att ta det lite lugnt i mellanåt? :)

2010-01-11 @ 12:44:13
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0