onsdag

I torsdags kom äntligen min älskade Delice hem från träning i skåne. UNDERBART! då kändes det verkligen som livet blev fulländat.
Armani är i full gång och uppsittningen verkar bli ikväll om inget oväntat händer.. Han är riktigt fin måste jag säga. Sen har vi även fått hem en nykomling för träning. Ett sto -06, igår hade hon dock bestämt sig för att utforska omgivningen men vi hittade henne bland grannarnas hästar. tack och lov!
om ungefär 8 veckor drar tävlingssäsongen igång. Då blir det Delice och Bella som ska få starta någon klass. Känns spännande med D inför sommarens MSV, vi håller tummarna att hon kvalar upp till MSV:A. Jag hoppas även att hon och jag (läs Jag) tar mig i kragen och startar henne någon klass. men det ska vi nog kunna åstadkomma. Sen får vi se när jag och A tar oss ut på något, förhoppningsvis börjar vi med någon klubbis när det börjar kännas som han är redo för det. Sen är det kvalitets för honom i höst och inför det kommer Pernilla att få hoppa in honom. Jag är ingen super hoppryttare och känner därför att det är viktigt att han blir inhoppad på rätt sätt.

Aron växer och växer, en tand är på ingående så han har lite feber, är ledsen och dregglar otroligt mycket. Sovrutinerna blir bättre och bättre, vilket känns skönt. både för honom och för oss. Idag ska vi fara iväg på öppna förskolan med Cecca och tjejerna. Aron är inte taggad alls. han har just stängt sina blå ögon men snart måste han få lite kläder så vi kan hoppa in i bilen.
Igår var vi iväg till stan för läkarbesök efter akutsnitt. Gick bara bra, hon inspekterade även hans ärr som han fick eftersom hon råkade skära honom lite men det syns inte längre :) sen var vi hos BM i vännäs, gick också bra, ska dit igen i morgon em. då får Aron vara med sin morfar.

Nej, dags att packa skötväskan och göra mig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0