onsdag

igår fick a vila eftersom han gått ganska mycket den senaste tiden men idag blir det vila igen..... dels för tobba jobbar över och sen är det världens snöstorm ute och jag känner inte för att blåsa bort faktiskt.

aron är för tillfället mer vild än tam. han hojtar och kör elvispen hela tiden. helt tokig sen skrattar han som en galning när han busat runt en stund. almond ser lite skeptisk ut måste jag säga... arons stand växer ut mer och mer och nu är han inte så värst brydd över den längre. dock tuggar han på sin hand och då gör det nog ont för han blir lite arg och ledsen...

idag blir det en lugn dag. ska frisera med bror med saxen men det är det ända som är planerat.

Kommentarer
Postat av: elina

Tack det måste väl va samma då? jag kör på det iaf, har prövat ringa men får inte tag i nån och det ska typ betalas när som helst så..haha tack! :)

2010-01-27 @ 11:23:29
URL: http://elinamede.blogspot.com
Postat av: Annelie

Du har fått en award av mig.....

2010-01-27 @ 14:08:40
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0