onsdag

jag hade tänkt baka, gå ut på promenad, torka golven, städa toan. men jag orkar inte. har sovit hur bra som helst i natt men min hjärna säger nej och kroppen också. aron sover lunch nu och jag sitter vid datorn, känner mig sjukt lat.
ikväll ska jag fara och äta middag och mor och far. älsk jobbar till 18 så han hämtar upp oss när han kommer hem. ska även ta in hästarna ikväll, ber till högre makter att de är snälla med mig.
på fredag ska jag och cecca till stan. det ska bli trevligt. sen måste jag och älsk in till stan för han ska få en ny mobil punkt! det är viktigt för hans kommer snart att ge upp.


en glad lilleman :)

Kommentarer
Postat av: Cecca

Vad sööt han är :) Flickorna blir jätte glad när jag visar dom den här bilden!

2010-01-06 @ 15:14:57
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Ewe, vad stor han har blivit! Har hittat din blogg nu :) Kram Ida

2010-01-06 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0