skitkassan...

vaknade i morse med sjukt ont i magen och axlarna, kändes precis som dagen efter jag gjorde kejsarsnittet. Fruktansvärt oskönt måste jag säga..
jag borde ta tag i massa saker idag men jag har varken lust eller ork att göra någonting alls.
Jag har iallafall busat med aron mest hela dagen, vilket är superroligt! :) han blir så ivrig. Han har dock tagit och stängt igen sina ögon och lär knappast vakna innan älsk kommer hem. nu för tiden är det roligaste som finns på hela dagen när tobba kommer hem. aron blir helt galen och skrattar och skrattar och ska berätta allt vad vi gjort under dagen, då spelar det inge roll hur ledsen han är innan. när pappa kommer hem blir livet en fest igen!

på lördag verkar det som vi ska på dubbeldejt med cecca och andreas vilket skulle vara super roligt! :) ser verkligen fram emot det.

på tal om pannkaka ringde jag lite smått irriterad till försäkringkassan (skitkassan). har inte fått ett enda öre sedan aron kom tillvärlden.(jo barnbigragen har ju kommit men det är ju arons pengar) trots att jag anmält samt begärt tillfälligfp samt vanlig fp. första anmälan var 26/10. Eftersom jag aldrig kan låta trevlig när jag blir upprörd så tog jag några djupa andetag och höll mig hyffsat lugn. Under dagen skulle någon ringa upp mig samt skulle pengarna betalas in på min konto under dagen. MY ASS!!! jag ringde i måndags, idag är vad jag vet torsdag. ingen har ringt. dock står det ändå att pengar ska sättas in den 15, tack och lov någon ljusning i allt MEN! då är det ingen tillfälligfp inräknat. NÄR FAN SKA DEN HÄR SKITEN LÖSA SIG?!


Kommentarer
Postat av: Pia

Då vet jag vad jag har att vänta! Nästa vecka ses vi vännen! :) Många kramar!

2010-01-14 @ 17:32:17
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0