söndag

igår blev faktiskt ganska lyckat på stan.. köpte ett par skor bland annat. det är kul :) jonas kom och skodde om A och P, har fått dit sulor nu. skit bra för annars sitter det snöklabbar i skorna och det blir snarare bambi på hal is än A på ridbanan. annars måste jag verkligen berömma min hovslagare. har haft honom sedan 2003 och han har alltid gjort ett super bra jobb. skit duktig med hästarna, otroligt trevlig och en hejjare på hovar :) jag tänker aldrig byta hovslagare.

sen hade jag och aron myskväll (läs skrikkväll). tillslut somnade vid kring ett. x antal timmar senare trillade tobba in men jag låtsades sova, tror faktiskt han gick på det :) klockan åtta klev jag upp med en jätte glad kille, då spelar det ingen roll om kvällen/natten har varit lite jobbig. ett leende från honom väger upp allt. han är så fin min kille. världens finaste.

idag tror jag det blir en promenad om någon timma, nu ska aron ta sin "morgonnap". har även tänkt fara till stallet och tömköra en stund. En dag närmare uppsittning :)


Kommentarer
Postat av: Emma & Adrian

Sv: Ja den vagnen var jättefin! Är det en trång lift? Skulle det rymmas en åkpåse och en påbyltad bebis där? Vad är det för märke? Är den lätt att fälla ihop?

Vart bor du nån stans? Tänkte om det vara nära kunde jag komma och kolla på vagnen, provköra lite! ;)

2010-01-04 @ 18:27:53
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Emma & Adrian

Okej, vilken adress? Jag har lite svårt att komma men jag har ju mamma och pappa där så dom kan nog komma och kolla på vagnen. :)

2010-01-04 @ 20:43:08
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Sussi

GRATTIS GUMMAN! Har ju helt missat att du fått!

Visst är det rätt underbart att vara mamma? =)

Kraam!

2010-01-05 @ 11:01:12
URL: http://listen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0