tisdag

nu har mitt hjärta (somidag är 11 veckor) till slut lyckats somna. I morse tog han värsta sovmorgonen så jag klev upp innan han :) han är så tokig hela dagarna, han ska sitta själv på golvet, dock med lite balanshjälp. sen så tycker han jätte mycket om att prata med våran sänglampa, den verkar vara så rolig så han blir nästan blyg så han måste vända bort huvudet och skratta. tomten han har ovanför skötbordet är också skit rolig för den kan faktiskt prata tillbaka. min lilleman är så söt.

för några veckor sedan gjorde jag en sjukt rolig upptäckt på facebook. jag skrattade så tårarna rann, delade med mig av upptäckten till cecca så hon också fick något roligt att skratta åt. det sjukaste är att jag dör nästan varje gång jag ser det. så om och om igen måste jag kolla även fast det ser lika jävla fult ut varje gång. haha skadeglädje är den enda sanna glädjen (vem lärde mig det uttrycket?!)

pia har åkt till New York vilket betyder att jag har 4 hästar under mina vingar i nästan en vecka. behöver jag nämna att jag är avundsjuk på henne...


Kommentarer
Postat av: Cecca

HAHA jag med, det är lika roligt varje gång att gå in och kika :D

2010-01-05 @ 18:10:02
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0