torsdag

5.15 i morse ringde älsk, då kokade hans bil. min bil stog utan motorvärmare men det var bara att gå ut i -32grader och försöka få igång den, in klä på Aron och sedan fara och hämta honom så han kunde komma sig till jobbet. väl hemma är aron vaken och hungrig. ger honom mat och som tack får jag upp all mat i ansiktet. det är lycka. så det vara bara att kliva upp, tvätta mig själv och bada honom.

förra veckan beställde jag kläder från nelly.com jag fattar inte varför de fortfarande inte har kommit. jag är sjukt less....
nu sover Aron lunch och jag sitter och dricker kaffe. Alla planer för dagen blev skräp. Hästarna kommer att få stå ute länge pga att tobbas arbetsledare har bestämt att de ska jobba till 18 idag. och jag hade ett läkarbesök inbokat klockan 14 men det avbokade jag..

nu hoppas jag det blir varmare i morgon så jag och cecca kan fara till stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0