onsdag

Var till stan en sväng idag. Har provkört alla vagnar som finns på barnenshus och Babyproffsen. Att det ska vara så svårt att hitta en sittvagn med tre hjul (alt. fyrhjulig med rörliga framhjul) som går att vända åt båda hållen och som blir liten ihopfälld....  Den ska helst inte kosta 7000.... känns liiite väl onödigt.

Iallfall i fredags hittade vi en bil så vi åkte ner till Stockholm och hämtade den. Känns bra att det är avklarat så slipper vi enbart ha ett samtalsämne här hemma. :)

Armani får kämpa på nu innan han åker på välförkänt sommarbete en månad. För tillfället är det ökningar samt sidvärts som står på schemat. Har dock tagit av honom skorna bak så jag gissar att han är lite öm då han inte riktigt rör sig som han brukar. Efter betet har vi 14 dagar till kvalitets. Då blir det mest troligt Pia som kommer trimma honom då det är hon som har fått äran att visa honom.. (eller har jag tvingat henne)

Nu har vi nedräkning för Tobbas semester här hemma. 4 arbetsdagar kvar sedan är vi lediga i 6 veckor tillsammans. Ser verkligen fram emot det :)

Kommentarer
Postat av: Malin

OJ! blev du ihopbunden? till sängen i 3 veckor?

Det är verkligen jobbigt med foglosssning men samtidigt så är det skönt att veta att det inte har något med barnet att göra och att den lilla har de fint i magen.. :0)

Tänka sig om bara några veckor kommer jag att vara mor :) helt underligt men samtidigt underbart!

Magen växer och jag tycker jag börjar bli stor medan alla andra säger Vilken liten mage du har. :)

Men jag lär nog bli lite större.. :)

Hur är de med eran lilla grabb? Hoppas snart på bilder på Aron på bloggen ;0)

Tack för att du skrev Ewelina!

2010-06-24 @ 14:31:05
URL: http://frudanmark.blogspot.com
Postat av: Nina Gillewård

hallå där allt bra?

Nästa gång ni åker till stan så får du allt ringa och kolla om jag är hemma så jag kan bjuda på fika :)

2010-07-01 @ 10:14:44
Postat av: Malin

Okej de lät lite bättre.. tänkte väll att du inte kunnnat ligga i sängen i 3 veckor..

Jag är inte så stor men njuter av den mage jag har då den är så stor som den ska vara! :0)

Man blir bara lite rädd när man hör från allt folk att man är så liten, men varit hos läkaren och fick veta att vikten och storleken på magen är perfekt, SÅ SKÖNT!

Men så härligt med Aron.. Hur gammal är han nu?

Saknar du ditt liv som "inte mor"?

Det där med barnbilder på internett eller bara bilder i huvudtaget det ska jag nog tänka mer på..

2010-07-03 @ 01:13:03
URL: http://frudanmark.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej igen! Jag har bf den 22 augusti så de börjar verkligen närma sig nu...

Det är så skönt att det kan bli bekräftat att den lilla har det bra i magen när man är orolig..



Aron är redan så "gammal" men vet också att de första år bara går så fort.. Min graviditet är det bästa som hänt mig efter Thomas och är super glad att det går bra med den lilla babyn i magen min!!

Drömt om barn sen jag var liten, att det nu händer är ju bara helt otroligt!!

2010-07-05 @ 15:43:53
URL: http://frudanmark.blogspot.com
Postat av: Viktkamp

hoppas ni hittar en bra vagn :)

2010-07-06 @ 20:57:22
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0