tisdag

Att jag varit helt off beror till störst del på att jag har haft så jävla ont i min handled dom senaste veckorna men i helgen blev det outhärdligt.. Fick igår en fantastiskt vacker bra stödskena och diagnosen Mb de Quervain. Nu hoppas jag att det här eländer ger med sig så jag slipper en operation.....
med stödskenan kan jag åtminstone använda armen, så jag kan gör något. (tex lyfta min älskade son) TACK för det.

helgen kändes som vi hade fullt upp men det hade vi egentligen inte men vi hade det bra iallafall. Aron har börjat "krypa" lite smått, han kämpar som en tok. Vi är ute och gungar mycket här bak för det älskar han verkligen, han skrattar och skrattar :) gullis...

idag ska vi ner på byn och hämta ut lite medicin, sen ska jag försöka rida ikväll för nu har Armani ofrivilligt fått stå en vecka pga min hand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0