måndag

i natt sov aron märkliga tider. han somnade efter middagen igår, vid fem. sedan sov han till tre, åt somnade om och vaknade halv sex.
hade tänkt fara till brån men det är storm ute. farmor är inte hemma så jag kan inte fara dit. så, nu vet jag inte vad vi ska hitta på idag. känns himla tråkigt... ska prova gå ut en stund men aron brukar bli så arg om det blåser in i vagnen...

Nästa helg är det första tävlingen för säsongen, i umeå. ska bli himla spännande. har ryckt manen så nu återstår en omgång till av klippning, tvätta grejer osv. sedan ska bara ryttaren kunna programmen och känna sig redo men det brukar funka bra (för det mesta) ;)
jag provade mina vita cavallobyxor här om dagen.. jag är faktiskt ganska sugen jag med..
Armani fick hovarna fixade igår vilken gick bra. han blir snällare och snällare att sko!

nej.. det blir nog städning idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0