måndag

natten har varit lugn. aron har sovit bra när han väl somnade, vaknade vid halv sex och har varit vaken, hyffsat nöjd men inte riktigt sig själv. det går bra så länge jag bär honom när han måste vara själv en sekund är det inte roligt tycker han... iallfall somnade han vid halv tio i bilstolen och sover än. det är nog välbehövligt skulle jag tro efter dom här dagarna. pratade iallafall med annukka igår och hon ringde sin kollega så vi har diskuterat igenom vad som kan vara problemet och kommit överens om en plan..

mamma och pappa är och kör bort skrot till soptippen som vi har samlat på oss. själv dricker jag kaffe och ber att jag slipper magsjuka och förkylding. har ett rakblad i halsen tror jag...
mamma skulle komma hit efter tolv så då far jag till brån en stund.

annars då.. armanis vilda sida var en engångföreteelse. nu laddar vi om och idag står det tömkörning på schemat. alt ridning. de andra hästarna ska också ridas idag. dock vet jag inte vilka men det märks när jag kommer ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0