onsdag

Shit, igår trodde jag att jag skulle sprängas i bitar, eller inte jag utan mitt huvud. Aron var på jätte dåligt humör och bestämde sig för att våga vägra sova hela dagen. SHIT pommes... jag bar och bar och bar. Och han skrek och skrek och skrek. stackars våra grannar. Jag provad allt jag kunde komma på. Tillslut satt vi båda två i soffan och åt banan och såg tv.

Idag har vi iallfall det jätte bra. Aron sover just nu i vagnen på balkongen, ska snart börja packa ihop lite grejer. Vi ska fara till pappa och måla deras ytterdörrar. Enda anledningen till detta är för att jag ska få skäll om det inte blir bra. (ja, han erkände det)

Neo har åkt på en helrakning. Han blev så liten så jag funderade om det verkligen är rätt katt jag fått tillbaka. Det är ingenting kvar.. Hade han verkligen så mycket päls... För tillfället liknar han mer den här hunden än sitt egna jag (bilden lånad från google.se)



såhär ser han egentligen ut....
Världens vackraste Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0