tonåring?

Fick äntligen sovmorgon idag. Fruktansvärt välbehövligt... har mest bara sovit någon timma/natt den senaste veckan men idag klev Tobba upp med Aron.

I helgen är det tävling i Piteå. Delice har startat igår, första klassen hade det varit på tok för varmt, flisan blev för trött och orkade inte riktigt. men andra klassen hade gått bättre. Får se hur det går idag för dem. Jag håller tummarna...

Armani har börjat med trots grejer. Såklart.
Nr.1: "jag fattar inte varför jag ska måste gå framåt hela tiden. jag triva bättre att stå stilla eller möjligtvis gå bakåt"
Nr.2: "okej, om du nu vill jag ska gå framåt ska jag visa dig hur jävla fort jag kan accelerera och hur snabbt jag kan hoppa i sidled"

ja... det är bara att vänta och se vad som blir nummer 3. Han är emellanåt fantastiskt fin, explosiv och spänstig.. Helt otroligt att jag fick möjligheten att köpa en sån här häst. Trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag någonsin skulle få den möjlighet. Nu återstår bara att se om jag kan förvalta honom på ett bra sätt...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart att du kommer kunna förvalta hans kapacitet :)

Du är ju enormt duktig!!!

Blir kul att få se er ihop i framtiden...

2010-05-16 @ 21:02:32
URL: http://payment.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja du, har gått rysligt fort med vår flytt så lätt att missa den. Fick veta att Jocke fått jobb här nere för dryga 2 veckor sedan. Han började redan samma måndag...sen har de bara rullat på.

2010-05-18 @ 10:42:06
URL: http://payment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0