varm bil och frisörbesök

Idag har vi nästan tinat bort. Skulle skjutsa farmor till stan idag för klippning, fy fan för bil utan AC. I helgen sätter vi ut en annons och köper oss en ny bil. om inte annat så får vi fara på någon firma för det här går inte.
Tog en promenad på Böleäng och brände mig självklart trots att jag smörjde mig med solskydd 30. SUCK.
Aron blev också friserad idag, han var så duktig. Dock är saxen väldigt intressant som vanligt. Sötong..

Ikväll ska jag försöka mig på en ridtur. Blir nog sent så det förhoppningsvis inte är så varmt ute.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi bor för tillfället 8mil ifrån sundsvall på en by som heter sörbygden. Jocke är ju härifrån, så vi bor inhysta i en liten stuga tills vidare...men tanken är att hitta eget boende närmare sundsvall antingen lägenhet eller hus.

2010-05-18 @ 17:55:13
URL: http://payment.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack :) känner mig inte vidare modig så! men har ju alltid velat flytta på mig sen gymnasietiden egentligen. Och nu fick vi en möjlighet, samtidigt som vi hade dåligt med möjligheter kvar i Vännäs. Dags att vidga sina vyer!



Hur går det med din lilla son? :) Fast han börjar väl inte vara så liten längre förstås, tiden går så fort...

2010-05-19 @ 11:55:44
URL: http://payment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0